Słownik dla początkujących. yang - waluta w metinie, pieniądze. * k - oznacza 1 tysiąc yangów * kk - oznacza 1 milion yangów buff - szaman wspomagający swoimi czarami innych graczy lur - ninja posiada łuk. Łukiem zbiera grupki potworów umożliwiając szybsze zdobywanie doświadczenia exp, expienie - zdobywanie doświadczenia drop - nazywamy przedmioty, które wyleciały z jakiś potworków moby - potworki, które zabijamy noob - osoba znająca zasady gry, lecz przeszkadzająca w tejże grze. UWAGA !!! NIE MYLIĆ NOOBÓW Z OSOBAMI ZACZYNAJĄCYMI !!! itemy - przedmioty i tej grze m1, m2, m3 - miasta w danym królestwie ksujesz, ksuć - zbierać grupki moobów, które zlurował sobie grasz, zabijać je. GM - Game Master mistrz gry lag - opóźnienie gry, powolne jej działanie
Jeśli o czymś zapomniałam to dopisujcie. Jeżeli nie ma tu słowa którego szukałeś - napisz do mnie. Komentarzy: 0 Skile - Szamani 2010-06-06 Skile szamana smok: buffy: pomoc smoka - zwiększa szansę na krytyczne uderzenie, czas ładowania 10 sekund błogosławieństwo- zmniejsza siłę ataków fizycznych, czas ładowania 10 sekund odbicie- odbija ataki fizyczne, czas ładowania 10 sekund skile normalne: strzelający smok- rozpryskowy atak fizyczny, szansa na płonięcie przeciwnika. Czas ładowania - 10 sekund smoczy skowyt- atak zasięgowy, najlepszy skil szamana smoka, czas ładowania 20 sekund latający talizman- atakuje jeden cel, dobry do PvP, czas ładowania - 7 sekund
Skile szamana błyskawicy : buffy: leczenie- przywraca natychmiastowo HP, usuwa negatywne czynniki, czas ładowania - 10 sekund zwinność- zwiększa szybkość poruszania się, magii oraz szybkość ataku, czas ładowania 10 sekund podwyższenie ataku- wzmacnia atak, czas ładowania 10 sekund skile normalne: przywołanie błyskawicy- przywołuje błyskawicę, atakuje kilka celów, może oszołomić. Czas ładowania - 20 sekund burzowy szpon- przywołuje błyskawicę w pięści, tworzy się reakcja łańcuchowa, atakuje kilka celów. Czas ładowania 10 sekund błyskawiczny rzut -atakuje jeden cel, dobry do PvP, czas ładowania 7 sekund.
Rady dla szamanów:
Jeśli chcesz zdobyć szybko doświadczenie a jednocześnie być mistrzem PvP: smok - pomoc smoka - smoczy skowyt - strzelający smok - błogosławieństwo - latający talizman - odbicie [ nie jest bardzo pomocne, można na niższym lvl'u dać 1 pkt w tą umiejętność] Leczenie - przywołanie błyskawic - leczenie - burzowy szpon - błyskawiczny rzut - zwinność = zwiększenie ataku [i to i to jest tylko buffem, jeden punkt zawsze można dać, zależy kto co woli]
Umiejętności, według których moje szamanki dostawały punkty umiejętności. Zwinność i podwyższenie ataku oraz pomoc smoka i błogosławieństwo mając 1 punkt umiejętności są słabe. Na M jest trochę lepiej. Komentarzy: 0 Klasy postaci i ich profesje 2010-06-06 Wojownicy są najskuteczniejsi w walce wręcz ze względu na swoje umiejętności oraz wytrzymały pancerz. Dążą oni do zdobycia jak największej siły oraz równowagi umysłu. W rezultacie używać mogą dwuręcznych mieczy zadających potężne obrażenia oraz tarcz, dzięki którym mogą bronić się przed atakami wroga. Przy wyborze profesji Wojownik może wybrać jedną z poniższych: Ciało (ang. Body) - kładzie nacisk na wzmacinianie ataków oraz poprawy szybkości. Dzięki dużym obrażeniom i szybkości ataku jest najlepszą postacią do walki z konia bojowego. Zaleca się pakować sporo w siłę, co poprawia i tak już silny atak. Postać taka świetnie radzi sobie z dropieniem z metinów, które rozwala bardzo szybko. Jedynym minusem jest małe defo, zmniejszane przez skill Berserk. Umysł (pot. Mental) - skupia się na defensywie dzięki czemu jest w stanie zaatakować większe liczby potworów.Słabszy w pojedynkach niż Body lecz łatwy do zdobywania doświadczenia co potwierdza fakt, iż na każdym serwerze Mental znajduje się w TOP'ie dlatego zaleca się go osobom pragnącym osiągnąć wysoki poziom podążając łatwiejszą ścieżką.Zaleca się wybór broni dwuręcznych
Sura to wojownicy, którzy posiedli magiczne moce w momencie gdy zdecydowali się wyhodować Demoniczne Nasienie na swojej ręce. Dlatego właśnie są niepokonani w walce wręcz lub w niszczeniu wroga na odległość za pomocą magii. Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, mają możliwość rozwijania swoich zaklęć ofensywnych oraz wspomagających.
Profesje: FATAM (Weapon znany jako WP)- posiada cechy wojownika body, oraz mentala. Specjalizuje się w walce w zwarciu. Posiada tylko 1 skill dystansowy (rozproszenie magii). Przy buildzie full exp jest najlepszą maszynką do expa w świecie Metina. Weapon może być też dobry w PvP (i to nawet bardzo), ale dopiero na wyższych lvl. Mimo iż w opinii większości graczy Weapon jest bardzo zbugowany to nie ulega wątpliwości, że jest profesją bardzo ciekawą. Zalety Można łatwo dostosować go do własnych potrzeb. Możesz mieć Weapona z którym w expie żadna inna profesja nie może się równać jak i mistrza duali Najlepszy stosunek siły do wytrzymałości Wady Na niskich lvl Weapon jest dosyć słaby. W expieniu jest jeszcze całkiem dobry, ale w PvP jest tragicznie. Jednym słowem- klasa która rozkwita na wyższych lvl. Duża utrata many z powodu czarowanego ostrza. Czarna Magia (BM)- Mistrz PvP. Profesja nastawiona na walki z innymi graczami. Żadna inna klasa nie ma tylu skilli ofensywnych co właśnie BM. Największą wadą BM jest dosyć słaby exp w porównaniu z wyspecjalizowanymi w tej dziedzinie innymi klasami. Zalety Mistrz PvP Satysfakcja z wbicia kolejnego lvl Wady W expieniu przegrywa z wojownikiem czy Weaponem Duża utrata niebieskich potów ze względu na mroczną ochronę.
Ninja są profesjonalnymi zabójcami, którzy są w stanie zaatakować swojego przeciwnika z zaskoczenia. Aby zapewnić sobie odpowiednią zwinnosć i szybkość, prawdziwi Ninja noszą tylko lekkie pancerze ochronne. Zgodnie z ich profesją, Ninja są albo Mistrzami Sztyletów albo doskonale atakują z dystansu za pomocą Łuku. Ninja jest podzielony na dwie profesje - do Dagger (Zabójca) i Archer (Łowca). Ninja posiadają umiejętności ofensywne i jeden skill wspomagający - u Daggera: Krycie Się, u Archera: Bezszelestny Chód. Ninja powinien rozdawać staty: 1:2 wit:zrę, a po wymaxowaniu tych statów dawać punkty w siłę.
Szamani dzięki swej mądrości potrafią używać zaklęć oraz magii. Ich mistyczna moc potrafi być bardzo przydatna podczas walki oraz do wspomagania swoich sojuszników. Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, Szamani mają możliwość zwiększania zadawanych obrażeń, a także możliwość rozwijania zaklęć uzdrawiających oraz wspomagających. Szaman jest podzielony na dwie profesje - do PvP (Błyskawica) i do expa (Smok). Szamani posiadają umiejętności ofensywne i wspomagające, tzw. "Buffy". Szamani uważani są często za postacie tylko do wspomagania innych klas postaci, a jednak prawdą to nie jest, gdyż szamani mogą sami expić i to nie raz lepiej niż inne klasy. Szamani na wyższych levelach są tak dobrzy jak Wojownik, Sura i Ninja. Umiejętności wspomagające Smoka i Błyskawicy znacząco pomagają swoim sojusznikom na wojnie gildii. Szaman powinien rozdawać staty: 1:2 wit:int, a po wymaxowaniu tych statów dawać punkty w zręczność.
Pozdrawiam ;)
|