Ogłoszenie

Pytania, problemy?
Moje gg- 9647751
Viniacz

#1 2012-04-05 14:53:26

 MaRiO14

Lider gildii

32953498
Call me!
Skąd: Polwica
Zarejestrowany: 2012-04-05
Posty: 6
Punktów :   
Poziom:: 155
Klasa:: NINJA
WWW

METIN2 jak być pro.

Słownik dla początkujących.
yang - waluta w metinie, pieniądze.
       * k - oznacza 1 tysiąc yangów
       * kk - oznacza 1 milion yangów
buff - szaman wspomagający swoimi czarami innych graczy
lur - ninja posiada łuk. Łukiem zbiera grupki potworów umożliwiając szybsze zdobywanie doświadczenia
exp, expienie - zdobywanie doświadczenia
drop - nazywamy przedmioty, które wyleciały z jakiś potworków
moby - potworki, które zabijamy
noob - osoba znająca zasady gry, lecz przeszkadzająca w tejże grze.
         UWAGA !!! NIE MYLIĆ NOOBÓW Z OSOBAMI ZACZYNAJĄCYMI !!!
itemy - przedmioty i tej grze
m1, m2, m3 - miasta w danym królestwie
ksujesz, ksuć - zbierać grupki moobów, które zlurował sobie  grasz, zabijać je.
GM - Game Master mistrz gry
lag - opóźnienie gry, powolne jej działanie



Jeśli o czymś zapomniałam to dopisujcie.
Jeżeli nie ma tu słowa którego szukałeś - napisz do mnie.
Komentarzy: 0
Skile - Szamani 2010-06-06
Skile szamana smok:
buffy:
pomoc smoka -   zwiększa szansę na krytyczne uderzenie, czas ładowania 10 sekund
błogosławieństwo- zmniejsza siłę ataków fizycznych, czas ładowania 10 sekund
odbicie- odbija ataki fizyczne, czas ładowania 10 sekund
skile normalne:
strzelający smok- rozpryskowy atak fizyczny, szansa na płonięcie przeciwnika. Czas ładowania - 10 sekund
smoczy skowyt-  atak zasięgowy, najlepszy skil szamana smoka, czas ładowania 20 sekund
latający talizman-   atakuje jeden cel, dobry do PvP, czas ładowania - 7 sekund

Skile szamana błyskawicy :
buffy:
leczenie- przywraca natychmiastowo HP, usuwa negatywne czynniki, czas ładowania - 10 sekund
zwinność- zwiększa szybkość poruszania się, magii oraz szybkość ataku, czas ładowania 10 sekund
podwyższenie ataku- wzmacnia atak, czas ładowania 10 sekund
skile normalne:
przywołanie błyskawicy- przywołuje błyskawicę, atakuje kilka celów, może oszołomić. Czas ładowania - 20 sekund
burzowy szpon- przywołuje błyskawicę w pięści, tworzy się reakcja łańcuchowa, atakuje kilka celów. Czas ładowania 10 sekund
błyskawiczny rzut -atakuje jeden cel, dobry do PvP, czas ładowania 7 sekund.




Rady dla szamanów:

Jeśli chcesz zdobyć szybko doświadczenie a jednocześnie być mistrzem PvP:
smok - pomoc smoka - smoczy skowyt - strzelający smok - błogosławieństwo - latający talizman - odbicie [ nie jest bardzo pomocne, można na niższym lvl'u dać 1 pkt w tą umiejętność]
Leczenie - przywołanie błyskawic - leczenie - burzowy szpon - błyskawiczny rzut - zwinność = zwiększenie ataku [i to i to jest tylko buffem, jeden punkt zawsze można dać, zależy kto co woli]



Umiejętności, według których moje szamanki dostawały punkty umiejętności. Zwinność i podwyższenie ataku oraz pomoc smoka i błogosławieństwo mając 1 punkt umiejętności są słabe. Na M jest trochę lepiej.
Komentarzy: 0
Klasy postaci i ich profesje 2010-06-06
Wojownicy są najskuteczniejsi w walce wręcz ze względu na swoje umiejętności oraz wytrzymały pancerz. Dążą oni do zdobycia jak największej siły oraz równowagi umysłu.
W rezultacie używać mogą dwuręcznych mieczy zadających potężne obrażenia oraz tarcz, dzięki którym mogą bronić się przed atakami wroga.
Przy wyborze profesji Wojownik może wybrać jedną z poniższych:
    Ciało (ang. Body) - kładzie nacisk na wzmacinianie ataków oraz poprawy szybkości. Dzięki dużym obrażeniom i szybkości ataku jest najlepszą postacią do walki z konia bojowego. Zaleca się pakować sporo w siłę, co poprawia i tak już silny atak. Postać taka świetnie radzi sobie z dropieniem z metinów, które rozwala bardzo szybko. Jedynym minusem jest małe defo, zmniejszane przez skill Berserk.
    Umysł (pot. Mental) - skupia się na defensywie dzięki czemu jest w stanie zaatakować większe liczby potworów.Słabszy w pojedynkach niż Body lecz łatwy do zdobywania doświadczenia co potwierdza fakt, iż na każdym serwerze Mental znajduje się w TOP'ie dlatego zaleca się go osobom pragnącym osiągnąć wysoki poziom podążając łatwiejszą ścieżką.Zaleca się wybór broni dwuręcznych


Sura to wojownicy, którzy posiedli magiczne moce w momencie gdy zdecydowali się wyhodować Demoniczne Nasienie na swojej ręce. Dlatego właśnie są niepokonani w walce wręcz lub w niszczeniu wroga na odległość za pomocą magii.
Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, mają możliwość rozwijania swoich zaklęć ofensywnych oraz wspomagających.

Profesje:
FATAM (Weapon znany jako WP)- posiada cechy wojownika body, oraz mentala. Specjalizuje się w walce w zwarciu. Posiada tylko 1 skill dystansowy (rozproszenie magii). Przy buildzie full exp jest najlepszą maszynką do expa w świecie Metina. Weapon może być też dobry w PvP (i to nawet bardzo), ale dopiero na wyższych lvl. Mimo iż w opinii większości graczy Weapon jest bardzo zbugowany to nie ulega wątpliwości, że jest profesją bardzo ciekawą.
Zalety
Można łatwo dostosować go do własnych potrzeb. Możesz mieć Weapona z którym w expie żadna inna profesja nie może się równać jak i mistrza duali
Najlepszy stosunek siły do wytrzymałości
Wady
Na niskich lvl Weapon jest dosyć słaby. W expieniu jest jeszcze całkiem dobry, ale w PvP jest tragicznie. Jednym słowem- klasa która rozkwita na wyższych lvl.
Duża utrata many z powodu czarowanego ostrza.
Czarna Magia (BM)- Mistrz PvP. Profesja nastawiona na walki z innymi graczami. Żadna inna klasa nie ma tylu skilli ofensywnych co właśnie BM. Największą wadą BM jest dosyć słaby exp w porównaniu z wyspecjalizowanymi w tej dziedzinie innymi klasami.
Zalety
Mistrz PvP
Satysfakcja z wbicia kolejnego lvl
Wady
W expieniu przegrywa z wojownikiem czy Weaponem
Duża utrata niebieskich potów ze względu na mroczną ochronę.

Ninja są profesjonalnymi zabójcami, którzy są w stanie zaatakować swojego przeciwnika z zaskoczenia. Aby zapewnić sobie odpowiednią zwinnosć i szybkość, prawdziwi Ninja noszą tylko lekkie pancerze ochronne. Zgodnie z ich profesją, Ninja są albo Mistrzami Sztyletów albo doskonale atakują z dystansu za pomocą Łuku.
Ninja jest podzielony na dwie profesje - do Dagger (Zabójca) i Archer (Łowca). Ninja posiadają umiejętności ofensywne i jeden skill wspomagający - u Daggera: Krycie Się, u Archera: Bezszelestny Chód.
Ninja powinien rozdawać staty: 1:2 wit:zrę, a po wymaxowaniu tych statów dawać punkty w siłę.

Szamani dzięki swej mądrości potrafią używać zaklęć oraz magii. Ich mistyczna moc potrafi być bardzo przydatna podczas walki oraz do wspomagania swoich sojuszników.
Jako wynik poświęcenia tym zdolnościom, Szamani mają możliwość zwiększania zadawanych obrażeń, a także możliwość rozwijania zaklęć uzdrawiających oraz wspomagających.
Szaman jest podzielony na dwie profesje - do PvP (Błyskawica) i do expa (Smok). Szamani posiadają umiejętności ofensywne i wspomagające, tzw. "Buffy". Szamani uważani są często za postacie tylko do wspomagania innych klas postaci, a jednak prawdą to nie jest, gdyż szamani mogą sami expić i to nie raz lepiej niż inne klasy. Szamani na wyższych levelach są tak dobrzy jak Wojownik, Sura i Ninja. Umiejętności wspomagające Smoka i Błyskawicy znacząco pomagają swoim sojusznikom na wojnie gildii.
Szaman powinien rozdawać staty: 1:2 wit:int, a po wymaxowaniu tych statów dawać punkty w zręczność.



                                                                             Pozdrawiam


http://img51.imageshack.us/img51/5610/ninjanbt.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.vietcongfan.pun.pl www.allpc.pun.pl www.powerrangers.pun.pl www.fansite.pun.pl www.xcore.pun.pl